Even the darkest night will end and the sun will rise

Vad dålig jag är på att uppdatera... Igår jobbade jag och sen på kvällen åkte jag med tjejerna till heron city. Vi åkte bil dit och vi var inte riktigt säkra på vägen så vi hamnade inne i stan och yrade runt, haha men det var ett kul äventyr. Fram kom vi tillslut även om det tog lite längre tid. Vi såg taken 2, älskar 1:an och 2:an var grymt bra den också. Trevlig kväll, även om jag snorade och hostade en del, har blivit förkyld :( 

Känner mig helt slut efter den här veckan när man jobbat så mycket. Även om jag är ledig idag blev det att pallra sig upp tidigt, körlektion halv 8. Nu är jag hemma igen, ska chilla en timme och sen åka till stallet. Fullt ös medvetslös!

Kan bjuda på några bilder från igår:












Kommentarer
Postat av: Anonym

MEn tack för inbjudan!!

2012-11-12 @ 17:04:57
Postat av: De vet du

sv: Varsågod! synd att du inte kom!

2012-11-12 @ 17:35:05
URL: http://elinpamlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0