I don’t suffer from insanity; I enjoy every minute of it

Jag får panik!! Hittar inte min hörlurar och jag klarar mig inte utan dom!! Har vänt upp och ned på hela huset, jag fattar inte vart jag kan ha lagt dom. Allt gick bara fel imorse, först hörlurarna. Sen kom jag på att jag har min plånbok i bilen som mamma har, där ligger nycklarna till skåpet på jobbet. Får ringa Jessica som har extra nycklar och ber henne gå ut och möta mig i skolan. Sen var det bara massa andra smågrejer som gick fel för att jag var stressad. Men jag kom i tid till jobbet iaf och resten av dagen har väl varit OK. Åkte till Moa efteråt och tänkte skritta ut barbacka men fegisen vågade inte gå utan att jag ledde henne så fick gå en promenad nedsuttet istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0