Nothing pisses off a control freak more than things not going her way.

Fyfan för att brodda säger jag bara! Trodde jag skulle slita av mig håret. Gick bra att brodda fram men bak fick jag bara i ett hål i varje hov. De andra var något fel på, hade verkligen fått de kliniskt rena på slutet men broddjäveln (ursäkta språket) vägrade hamna rätt. Det va gängan i skon det va fel på. Så det fick bara bli i trakterna fram. Stod i två timmar för att tillslut bara ha broddar i trakterna fram! Om jag va irriterad. Hovslagarn kommer nästa vecka så då får han brodda i alla hålen. Får väl hoppas att hon kan gå någrolunda imorrn när det ska bli minusgrader. Det har ju varit riktigt skitväder idag så blir ju inte kul om allt det här fryser på. Red inte idag, blev så arg haha. Nej men ville helst att hon skulle ridas ut men det var ingen ide i det här vädret. Klockan blev så mycket också. Men det gör nog inte henne nåt. 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0