Tredje gången gillt!

Yeeeyyyyy!!! Äntligen har man körkort!! Usch vad nervös jag va, det va länge sen jag koncentrerade mig så mycket.  Men det gick jättebra, överdrev iprincip allt jag gjorde, framförallt att titta ordentligt i alla korsningar. Är så sjukt glad just nu. Åkte till Moa direkt efter, tog pendeltåget. Red ut och hon va väldigt pigg. Blev lite över speedad ett tag så fick säga till henne, då blev hon frustrerad och pep till. Men sen höll hon sig, riktigt fin va hon iaf. Ju mer energi som kommer fram desto finare blir hon. Nu ska jag gå ut med hunden sen blir det att hämta upp Ebba på hennes jobb, sen blir det väl filmkväll som vanligt. Ska åka alldeles själv, får se hur det kommer kännas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0