Dag 06 - Tio sanningar om mig.

1. Jag hatar när det är stökigt och smutsigt, framförallt i mitt rum.

2. Jag måste alltid äta frukost, lunch och middag varje dag. Annars blir jag på jättedåligt humör.

3. När jag lagar mat så ser hela köket ut som ett bombnedslag, men maten blir god!

4. Jag har svårt att sitta still, är jag tex på släktkalas och måste sitta ner en längre stund vid maten börjar jag alltid leka med matresterna.

5. Jag föredrar killar med mörkt hår framför ljushåriga.

6. Om jag väl har bestämt mig för något går jag in i det till 110% och slutar inte förrän jag känner mig klar.

7. Jag är ganska orädd av mig.

8. Jag har aldrig varit kär.

9. Jag har lätt för att ta direktiv och gör oftast vad folk säger åt mig att göra, vilket kan vara positivt men också negativt. Ibland blir det att jag bara gör och glömmer bort att fundera över om det alls är bra att göra så. Jag vill gärna tro gott och lita på alla.

10. Jag hatar skitsnack när man försöker klanka ner på folk. Speciellt inom hästvärlden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0