Im actually a very nice person, until you piss me off

Asså jag förstår inte vad problemet är, bara ta bort resultatet! Det är inte jag eller min häst. Dessutom förstår jag inte varför den ryttaren som red i mitt namn har reagerat och sagt till. För någon har ju uppenbarligen gjort det. Har försökt kontakta alla möjliga inom Vallentuna rk (där tävlingen var) och Svenska ridsportsförbundet men ingen verkar kunna hjälpa till. Men det här är något som de har strulat till med så då får de lösa det också. Irriterad tjej på elitnivå! För er som inte fattar vad jag snackar om kan läsa här. 

Jag red som sagt Moisen imorse och det gick riktigt bra. Skrittade henne för hand ca 15 min och därefter fick hon flytta lite sidvärts och rumpan från marken. Sne fortsatte jag med sidvärtsövningar, stretcha och tämja ut halsen och mycket lösgörnade. Hon blev mjuk och rörlig i slutet av passet. Fick fram en del energi också, då vet man att man kommit åt henne. Har sen jobbat på donken och kom hem för en timme sen ungefär. Nu hoppas jag på att få sova utan att störas av några drömmar. 


Kan någon vara snäll att ta bort det här tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0