people are lonely because they build walls instead of bridges

Då börjar min helg då, hehe. Ska bli skönt att få sova ut även om "sova ut" för mig betyder gå upp kl 9. Jag kan verkligen inte ligga och dra till typ 12, jag är alldeles för rastlös för sånt. Har jobbat idag och åkte direkt till Moa efter det. Red ut en sväng, hann rida innan det blev kolsvart iaf. Moa va pigg och glad, jobbade henne som vanligt. Red med pelhamet och hon jobbade riktigt bra.

Har jag något annat spännande att berätta? Är i stort behov av att klippa mig men jag orkar inte gå till frissan, är man lat eller är man lat? Färga håret behövs också. Har kommit fram till att jag tänker alledeles för mycket. Vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv eller hur det ska se ut. Det blir att jag jämför mig själv och mitt liv med andras och så får jag ångest för att jag inte kan leva upp till det. Jag har ett liv men vad är det för liv jag lever, vill jag leva så? hmmm.. krångligt det där. Men jag kommer nog på det snart. Känner bara att det är något som saknas men jag vet bara inte vad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0