What you appreciate, appreciates.

Pluggar för fullt! Ska klara det där jävla körkortet, det är snart dax nu. Övningskörde en stund med Classe imorse, vi åkte till farsta. Gick bra, ingen större skada skedd ;)

Åkte sen till Moa och red för Anna. Blev mycket lösgörande som vanligt, volter, flytta bogen/rumpan, galoppombyten med mera. Moa vart riktigt fin på slutet, rörde sig bra och var mjuk och smidig. Är så sjukt glad att jag har Anna att rida för, hon är den bästa ridinstruktören jag ridit för (plus Moas gamla ägare), engagerad till tusen, pedagodisk, fantasifull och jag kan verkligen ha en dialog med henne. Hon har ett så bra rid- och hästtänk, hon ser så mycket och försöker alltid hitta orsaken till ett problem. Hon vill verkligen att det ska bli bra. Jag känner bara en stark vilja att kämpa och utveckla mig själv när jag rider för henne. Hon intresserar sig för allt, idag ville hon att jag skulle skicka Moas stamtavla så hon kunde kolla upp det. Jag tror att jag kommer komma till mitt mål med hjälp av henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0