Why do I waste all my precious time?

Dagarna går ännu fortare än vad det gjorde på gymnasiet. Snart kommer jag väl sitta där ensam, i min rullator, ha alzheimer och mata mina 20 katter. Får väl försöka liva livet innan det händer. Jobbet gick väl bra idag, slutade 16 och åkte direkt till stallet. Spöregnade så blev helt genomblöt på vägen dit. Inget paraply hade jag ju. Red ut en kort sväng. Det kryllar av älgar här så såklart fick vi syn på en idag också. Moa var pigg och tittig för det mesta idag vilket ledde till lite bockningar och annat men jag var beredd och höll mig kvar den här gången. Annars jobbade hon ganska bra. Imorrn ska jag träffa vännerna efter jobbet, lika kul varje gång. Känns fortfarande konstigt att inte se dem varje dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0