a girl should be two things classy and fabulous

Om exakt en månad fyller jag år, hela 19 år!! Sista året man kan kallas för tonåring sen är jag officiellt vuxen. När jag vaknade upp imorse hängde det en svensk flagga på väggen, vette tusen vem som hängt den där och varför?? Säkert mamma, hittar hon något som hon vill spara lägger hon in det i mitt rum som om det vore hennes skattkammare. Men då slog det iaf mig att jag är riktigt stolt över att vara svensk. Att vara född i det här landet, alla traditioner, utan krig, välfärd osv. 

Idag är jag ledig från jobbet, ska försöka ta hand om lite grejer som behöver tas hand om. Tänkte träna och ikväll tror jag att det blir Martinträning, har dock inte fått någon tid än. Igår var Moa sjuktfin, red med pelhamet. Jäklar vad det guppade under rumpan vissa gånger. Måste få ett mer flyt bara, när det blir jobbigt blir det antingen lufttrampa eller stanna. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0