it's not like I wanna be the only girl in your life I just wanna be the only one that actually matters

Jag tror jag hittat min tvilling. Har fått höra ganska många gånger av personer att de har sett mig på platser där jag aldrig varit förut, jag har tydligen någon liten tvilling där ute som ser ut som jag. Iaf så när jag jobbar på donken så finns det ett papper på varje bricka. På det här pappret är det en tjej som är väldigt lik mig, flera kunder har frågat om det är ja. Så nu har jag hittat min försvunna tvilling, typ...

Så jag har alltså jobbat idag igen. Min lilla polle fick sig ett dressyrpass i ridhuset. Gick riktigt bra. Tränade övergångar, halter, skänkelvikningar och lite samlad galopp. Däremot känner jag att jag inte ritkigt kommer ner i sadeln, att den är lite för lätt baktill och dessutom klämmer den nog lite på hennes bogarna. Den ligger nog inte helt perfekt. Så jag måste skaffa en ny dressyrsadel. Måste bara hitta någon bra sadelutprovare men ska höra runt lite i stallet. Tur att man fått jobb nu då. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0