MEAT IS MURDER!

Godmorgon! Ledig idag, härligt att få sova ut lite. Igår red jag för Anna, Moas bakärra hade väldigt svårt att vara med och hon lyssnade ganska dåligt. Hela lektionen gick åt att bara få igång bakkärran. Inte vår bästa dag.

Jobbade igår. Mycket folk var det. Brukar aldrig vara det på kvällarna och då är vi bara tre personer som stänger. Men så bestämde sig halva Finlands ungdomar (tror det var finska iaf) att besöka donken. Jag stog själv i kassan och två i köket, vi fick en himla massa att göra helt plötsligt. Men vi skötte det ganska bra. Ingen kunde ju dock vara i lobbyn så när jag skulle städa där sen kan ni ju gissa hur det såg ut. Någon hade även smulat sönder pommes kartonger och skrivit på ett bord "MEAT IS MURDER!". Haha sen fick jag reda från en skön snubbe att man måste springa 500 meter per pommes frites för att förbränna den, därför skulle han inte ha några pommes. Händelserik dag minns sagt. 

Idag ska jag plugga körkort, övningsköra, rida Moisen och träna HÅRT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0