Tisdag var det ja

Det här med att blogga går verkligen upp och ner. Känner inte alls för att blogga..Aja jag babblar väl på som vanligt om vad jag gjort för intressant idag. Red Moa i ridhsuet och gick helt superduper bra, tog fram lite studs att hoppa över mellan dressyrövningarna. Tränade öppnor, slutor, halter och ryggningar. Även serpentinbågar i galopp. Avslutade med några byten då hon kändes så himla fin och på bakbenen, gjorde 5st och alla rena, eller jag kan inte känna helt om hon är lite efter någonstans men bytte gjorde hon och med bra påskjut och luftiga språng. Efter stallet drog jag till gymmet och sen direkt till Nell som har flyttat till Gnesta. Va alldeles för länge sen vi sågs så det va sjukt kul att det henne igen! Nu ska jag sova och tagga inför jobb imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0