Why is it that men can be bastards and women must wear pearls and smile?

Har varit så trött så har inte orkat bloggat. Igår var jag ledig och började dagen med ett rump-/benpass på gymmet. Åkte sen till Moa och red henne i ridhuset vilket gick bra. Direkt efter det bar jag åt till Suvi där jag fick rida en häst som heter Fantasi. Riktigt kul att sitta på nåt annat än bara Moa. En hög häst men dock inte så mkt häst att rida. Fick öva mkt på att få henne avslappnad då hon gärna spänner sig och trycker upp nacken. Men efter lite arbete släppte hon igenom och blev ritkgit fin. Kändes bra för att vara första gången jag satt på henne. 

Idag var jag i stallet imorse och red ut ca 30-40min i mest skritt pga underlaget. Gick sen in på volten och galopparbetade henne lite med framförallt den förvända galoppen och hon kändes hur fin som helst. Jätterolig att rida va hon. Har jobbat från 11-20.30 och min nacke värker som satan, har haft ont hela dagen. Måste verkligen få den kollad. Vill inte att det ska bli nåt allvarligt. Usch, mitt liv känns så meningslöst nu. Jag vill göra nåt kul....


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0