Månndag till torsdag

Förlåt, haft massa att göra så har inte hunnit blogga. I måndags vet jag inte vad jag gjorde men I tisdags var jag iaf med vänner hela dagen, såg bland annat Känn ingen sorg på bio, den va skitbra! Verkligen värd att se.

Igår red jag Moa på morgonen, tränade mycket rakriktning och enkla byten. Gick bra det, det är verkligen rakriktningen som behöver tränas på just nu. Efter stallet var det jobb helda dagen, sen drog jag, Ebba och Emma ut. Förade på Amnesia och sen drog vi vidare till Rose. Lyckad utgång. Kom hem vid 6 på morgonen, fick mig en si så där 3 timmars sömn innan det var dags att gå upp igen. Jobbat idag till stägning. Åkte sen till stallet och tö körde henne i ridhuset, mycket övergångar. Jättefin sist halvan, shit va hon tog i! Kom hem nu precis och sitter och käkar middag halv 11 på kvällen, snart däckar jag på plats.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0