Well helloo

Nu har jag inte bloggat på ett tag, ska försöka bättra mig. Kan börja med att jag hade en underbar semester i Spanien med god mat, bad, sol, mycket skratt, trevligt sällskap och fest. Dock blev det även lite bråk och tårar men det löste sig. Det goda överväger ändå. Vi kom hem i lördags natt. I söndags flyttade Moa till nya stallet som ligger precis bredvid så det var väldigt lättflyttat. Moa verkar trivas bra, hon verkar gilla mindre stall bättre än större. I måndags började jag nya skolan och det känns riktigt bra. Verkar vara en härlig klass och just nu är det mest massa aktiviteter för att lära känna alla. Idag har vi bland annat haft brännbollsturnering.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0