because I want you here with me

Var skönt med lite sovmorgon imorse innan det var dags att jobba. Jobbade till 17 och åkte därefter till stallet. Red i ridhuset och kände mig lite okoncentrerad som jag alltid gör om det är mycket folk i ridhuset därav undviker jag alltid att rida dessa tider men idag hade jag inget annat val. Men Moa var riktigt fin ändå, körde lite övergångar (halt, ryggning och galoppfattning), förvändgalopp, tempoväxlingar och flytta bogarna. Kom hem för en stund sen och käkat middag. Är så taggad inför imorrn!! Måste dock jobba men efter det kör vi! Blir middag med några kompisar först sen drar vi vidare på fest och firar det nya året. wohooo!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0