Feeeezt

Bananpannkaka i mitt <3 speciellt när man är bakis. Har verkligen inte sovit någonting sen jag kom hem 5 imorse men det går verkligen inte, även om jag är trött kan jag inte sova. Min kropp kanske har ställt in sig på att vara pigg dagen efter eftersom jag i vanliga fall alltid brukar jobba efter utgångarna. Sen sovar jag igen allt på måndagen. Men igår då, gick upp 5 på morgonen för att åka till bageriet och jobba. Slutade halv 2 och åkte därefter direkt till stallet. Moa vilade och jag var bara där och fixade grejerna. På kvällen åkte jag till Hanna där även Frida och Emilia var, vi käka tacos och förade lite. Sen drog vi till Lionbar och mötte upp några andra innan vi drog till klubb blå. Hade kul som vanligt. Idag orkar jag dock inte göra någonting så det blir nog mest filmmys och Ebba kommer och gör mig sällskap.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0