I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home.

Som rubriken lyder kommer jag hem igen. Anledningen till det är att det var inte som de lovat och sen lite andra saker som jag verkligen inte gillade som gjorde att jag blev osäker på att ta Moa hit. Vill inte skriva några detaljer men jag har bra anledningar att åka hem iaf. Konceptet har ändrats en del sen min tränare va här. Dock har alla människor här varit jättetrevliga så det är synd att det andra inte blev bra. Men tror ändå inte att resan är helt förgäves, är glad att jag vågade åka iväg och har nog växt lite som person ändå. Dock så ska jag leta efter ett annat ställe att åka till dock så ska jag kolla upp vad som verkligen gäller innan jag åker. Har några förslag i bland annat Tyskland sen ett i Sverige också så får vi se. Ska bli så sjukt skönt att komma hem nu iaf, det har varit två lååååånga veckor här. Och att få se Moa igen... den känslan är obeskrivlig. Haha känns som jag varit borta ett år!

På lördag får jag äntligen se mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0