Dejt

Dagarna går så fort, slow down! Annica masserade Moa imorse vilket Moa tyckte va väldigt skönt. Många suckningar och sträckningar. Red i ridhuset och fick ta del av den mindre roliga Moa. Hon va inte så taggad på att jobba. När jag sen blir frustrerad över det försämras ridningen, jag blir klämmig, spänd och hetsig i mina hjälper. Men med hjälp av Annica lyckades hon gå ganska bra på slutet iaf. Hur ett ridpass går med Moa kan verkligen bestämma mitt humör resten av dagen, känner mig inte pigg på att göra nåt alls nu för att jag går och grämer mig över ridpasset. Herregud, det kan ju inte gå bra varje dag!

Om nån timme ska jag på dejt med träningsmaskinerna på F&S, det är ju trots allt alla hjärtans dag.

Min alla hjärtans dag present till Moa va massage, hennes present till mig va bajs och kiss i stallgången. Wow min häst måste verkligen älska mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0