When writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen

Tjoo, uppdaterade inte igår. Red ut på Moisen och det gick så jäkla bra! Guud så fin hon va, speciellt i galopparbetet. Började med tempoväxlingar i trav och sen galopp. Hon va verkligen på hugget men samtidigt väldigt lydig. Hon va kvick både fram och tillbaka. Hon hade väldigt bra påskjut i ökningarna. Sen började jag arbeta lite med sidvärs och övergångar, lika fin där. Lite överambitiös sista galoppen vart hon dock. Kvällen spenderade jag med Ebba.

Idag har jag inte bestämt mig för om jag ska rida ut igen eller ett pass i ridhuset. Tänkte dra och gymma innan stallet iaf. Ska va med Ebba ikväll igen, bor man grannar så gör man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0