Courage is being scared to death but saddling up anyway

Gick in i ridhuset och möttes av massa hästar plus att de var martinträning. Men de droppade av några hästar ganska snabbt och blev inte allt för trångt. Moa var så jäkla fin, speciellt på slutet. Hon fick sån arbetsvilja på slutet. Mjuk, känslig och fin. Fick fram den här "passage känslan", min fina polle. Red dock med Connector sadeln igen. Den här ordo equester är är inte ullstoppad och går inte att stoppa om eller ändra. Så det kändes ingen ide att prova den. Vi får fundera lite till. Har fått svar från England idag och det låter kanon. Slängde iväg ett mail nyss om några saker till. Jag känner mig hel spänd och förväntansfull. Kommer bli awsome (och blir det inte det är det ju bara att åka hem). Det känns som det är precis det här jag behöver. Om jag kommer trivas kommer jag nog lära mig otroligt mycket och också växa som person. Det blir att lära in hästtermer på engelska snart då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0