Det är bara att köra!

Nu är det iprincip bestämt, åker troligtvis den 28 januari. Herregud vad snabbt det gick! Men det är så jag funkar, det ska gå snabbt ;) Har lite samtal som jag måste ringa idag. Sen blir det att skriva packlista och fundera över vem som ska ta hand om Moa några veckor när jag är där. Hade tänkt att vara där själv först ca 2-4 veckor för att provjobba. Tänk om jag inte skulle trivas då är det lite lättare att åka hem igen om Moa inte är med från första dagen. Även bilen tar jag inte med först heller. Åhhh det ska bli så spännande. Kommer ihåg när jag satt på gymnasiet och de hade förälsning om vad man kan göra efter skolan. Till exempel åka utomlands och jag tänkte att jag skulle ALDRIG åka uomlands, det verkade alldeles för läskigt. Jag ville bara va kvar i trygga Sverige. Men som man kan ändras, haha. Funkar det inte så funkar det inte, det är inge mer med det. Då har jag iaf provat. Det kan ju bli jättekul också. Jag vill inte sitta där när jag är 40 med två ungar och en man, jobbar med något jobb som jag inte alls trivs med (svensson liv) och tänka "tänk om jag åkte dit, tänk om jag gjort det jag tyckte va kul osv). Det här är ett steg närmare min dröm!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0