I don't know where i'm going but i'm on my way

Moa kändes jättefin idag på träningen. Till och med lite bättre än med Fiddlers sadel. Hon blev väldigt ambitös på slutet, ville bara fortsätta arbeta. Det jag blir lite fundersam över är att pälsen är lite uppruggad lite vid manken och längre bak på ryggen efter ridningen. Det har den inte varit med de andra sadlarna. Dock så känns det som den sitter vädligt still och schabraket sitter som det ska hela tiden. Hmmm, skulle vilja att Charlotte kom och kollade på hur sadeln sitter på Moa. Kanske behöver hon en större storlek, det här är en 3,5 i bomvidden. Fiddlers är en 4, vilket alla de andra sadlarna också varit. Ska ringa och prata med henne. Hon verkar trivas väldigt bra med den här sadeln iaf. Bara för att den är dyrast, min bortskämda prinsessa.... Hon brås på matte, haha.

Vet inte hur jag tänkte igår när jag skulle ställa klockan. Ställde den på halv 9 när jag skulle rida lektion halv 10. Trodde jag var i tid imorse och kommer inte på förrän jag sitter i bilen när klockan visar 9:15 att jag ska rida lektion om en kvart. Haha tur att Anna va flexibel så jag kunde rida lektion senare. Hade tänkt att åka till gymmet efter stallet men kände mig så himla tröt och mör i kroppen. Träningsvärk från igår också. Blev en långpromis med hunden istället. Kvällen kommer spenderas med Ebba. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0