Jobbar på

Bäst att snabba på innan internet slutar funka. Den tappar väldigt lätt signalen. Jobbar på och börjar få in lite rutin. Fick rida två hästar igår, jättekul! Men väldigt annorlunda än vad jag är van vid. Det kommer nog ta en stund innan man få in känslan. Vi gick på bio igår också, såg movie 43. Sjukaste filmen jag nånsin sätt! Men rolig. Längtar lite hem, till allt. Familje, vänner, Moa osv. Men en tjej som är från Israel som har varit här i 3 år nu sa att det är jobbigast första veckorna. Då vill man bara hem. Sen blir det lite bättre, efter tre månader börjar man längta hem igen. Efter 6 månader trivs man. Så jag får helt enkel stå ut tills dess ;)

Haha hittade det här n'r jag va och handla här om dan, var ju tvungen att köpa en påse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0