Listaaaa

Namn: Elin Charlotte Pamlin

Ålder: 19

Längd: 1.74

Sko-storlek: 38

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: Bloggar ;)

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Ambitös, snäll och lättlärd.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan ha lite bråttom, kontrollbehov och svårt att säga nej.


Vad är du rädd för: Ähh ja du, våldtäktsmän och alkisar. 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Pratar vi utseende? Isf är det mitt hår och ögon.

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft så många jobb. Men roligste jobbet hittils har varit när jag jobbade hos Suvi på hennes hästgård.

Har du körkort och egen bil?:
 Körkort JA, egen bil NEJ.

När tar du ditt körkort: Tog det för nån månad sen :D

När grät du senast: Tre dagar sen.

När skrattade du senast: På jobbet, kommer inte ihåg åt vad.

Vem åkte du bil med sist: Mig själv!

Vem åt du mat med sist: Min pappa

Vem sov du hos sist: Ebbavoshan!

Vem sov hos dig sist: Ebba tror ja haha

Vad var du rädd för när du var liten: Spöken och säkert massa andra grejer

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Basketproffs haha men de sa jag mest för att mina kompisar ville bli det.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när

 

du själv varit patient: Inte många gånger.

Värsta smärtan du råkat ut för: Fysiskt? - vet jag inte, har inte gjort mig så illa *peppar, peppar*

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min köra lilla häst, Moa <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mig själv.

Har du någonsin sportat: Haha hela mitt liv typ...

Någon du ser upp till: Många! 

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, läppbalsam, parfym och papper


Har du varit utomlands någon gång: Ja, USA, Grekland, Spanien, Italien, Frankrike, Danmark, Finland, England, tror det va alla.

Vilken plats var finast: Usa kommer jag inte ihåg, va så liten då. Men Grekland va himla fint!

Största stad/städer du varit i: Ingen aning hehe


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej och skulle aldrig göra det heller!

Rökt: Nepp!

Snusat: Nooo

Druckit: Ja.

Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen, inte mer än så.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Har aldirg varit med om det men han ska nog va snäll, ödmjuk, brunårig, ganska vältränad, humor, "oskyldig"...

Finaste komplimang du fått: Oj, det kan jag inte komma på just nu.

 


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Bror lite på, är det hästar inblandat i landet väljar jag det!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Båda

Aftonbladet eller Expressen: Samma sak för mig.

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Är en hemmagris så Sverige.

Sport eller nyheter: Nyheter!

Hockey eller fotboll: Hockey.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga!

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Våren.

Flyg eller tåg: Bror på vart man ska åka.

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0