Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du fortsätta framåt.

Behövde inte åka till Moa alls idag. Hade tänkt att hon skulle vila och bara åka upp och mocka. Sen frågade Sara om hon kunde få låna henne att skritta ut på då hon skulle ha en tjej som skulle prova hennes häst. Men sen kunde inte hon och då hade Sara redan mockat. Så jag slapp åka dit ändå. Har precis slängt i mig lite käk efter att ha jobbat hela dan. Åker och gymmar om en halv timme. Har bokat flyg nu den 27:e januari och kommer bli upphämtad av dem där. Så spännande det ska bli! Nu är det verkligen bestämt. För er som undrar hur länge jag ska va där så är det minst 6månader. Skulle jag inte trivas är det såklart att jag får åka hem. Och vill jag stanna längre än 6 månader får jag det. Så vi får se helt enkelt ;)


Kommer sakna min lilla gris men hon kommer ju dit sen om jag trivs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0