Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.

Ledig idag, har börjat packa och kollat vad det sista jag behöver. Mamma och jag åker imorrn och köper det. Moa red jag ut och hon va himla fin. Red med pelhamet som funkade jättebra idag. Sidvärts funkade väldigt enkelt helt plötsligr. Perfekt underlag är det ute nu också. Här på kvällskvisten har jag haft avskedsmiddag på Pizza hut med Peppe, usch vad hemskt det lät, nej om jag stannar i England hoppas jag att jag får komma hem lite då och då och hälsa på alla. Men det var vädligt trevligt, det va ett tag sen vi såg sist. När vi va mindre umgicks vi jämt och gjorde massa grejer ihop. 


Hahaha Peppe kommer du ihåg det här?
 

Kommentarer
Postat av: Pepps

Focus<33 haha! Ja e ju så oehört charmig på alla gamla hästbilder...

Svar: Haha jag va ju inte direkt så mycket charmigare ;)
Elin Pamlin

2013-01-21 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0