Of course, parents are the most important people in a child's life.

Förlåt för att jag inte uppdaterar men har inte haft tid och annat att tänka på. Mailade precis Eilberg och diskuterat hela kvällen med mamma och pappa om det. Mycket att planera och fundera över. Hela situationen gör mig jättetaggad, jag vill verkligen åka! Sadelletandet kommer fortsätta också, ska försöka hitta en billigare sadel. Så synd att den är så dyr, för den har verkligen fungerat super de här tre dagarna som jag provat den. Mamma och pappa ställer upp med det mesta när det gäller pengar och det är jag jättetacksam för men den här gången blir det i dyraste lagret. Förstår det men det är irriterande när en sadel känns så bra och så måste den va så dyr. Så tyvärr går ilskan ut på dem. Stackarna, vad de får stå ut ibland när de gör allt för sina barn. Man glömmer bort det - att uppskatta sina föräldrar. Får lägga till det på min nyårslista ;) Det har ökat hyran på stallplatsen också med ganska mycket. Får ångest! Men har några som jag kan ringa till imorrn om sadel iaf, kan rida i connector sadeln tills på onsdag. Det blev mycket för mitt lilla huvud nu. Får sova ut imorrn, inget jobb. De här tre dagarna på jobbet har kännts så sega, men vi har knappt haft några kunder. Alla är väl panka nu efter jul. Nej nu ska jag sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0