Only know you love her when you let her go

Nu är det mesta klart inför söndagen. Va hos Moa imorse. Hon hade tydligen legat ner när personalen fodrat imorse men hon hade rest sig när de smackade. Jag tyckte hon verkade något hängig när jag tog in henne och ganska gasig. Lite orolig om det är kolik pågång? Tömkörde så jag kunde se henne från marken och då verkade hon som vanligt iaf, något trött. Får hålla lite extra koll. Resten av dagen har jag spenderat med mamma, vi har åkt runt i massa affärer och köpte det sista. Det tog iprincip hela dagen, här på kvällskvisten har jag packat. Nu är det bara det allra sista som vi fixar på lördag. Nu väntar tre dagars jobb och stänger alla dagar, usch...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0