A baby is born with a need to be loved - and never outgrows it.

Jobbat heeeela dagen, kom ganska mycket folk under dagen men sen på kvällen kom det knappt några alls. Imorrn är jag ledig, ända lediga dagen den här veckan. Måste skriva packlista och köpa det sista innan jag åker. Ska även till naprapaten och få behandling igen. Får fortfarande ont och jag antar att det är som med Moa, det behövs nog några brandlingar innan det blir bra.

Ååå det är så jobbigt att inte veta om jag kommer in på högskolan i höst eller inte. Måste de vänta ända till 12:e juli innan man får beskedet. Jag ligger verkligen precis några poäng över från förra årets lägsta intagning som kom in. Det gör det så svårt att veta såhär i förväg om jag kommer in eller inte. Det gör det ju så osäkert. Vet inte vad jag gör om jag inte kommer in. Har ingen plan B direkt men jag kanske borde skaffa mig en ifall att. Typ gifta mig rik eller råna en bank? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0