be in love with your life. every detail of it

Vi åkte till sweizerbadet förut och det va ju varmt i vattnet, det trodde jag inte. Förväntade mig att jag inte ens skulle kunna doppa tårna men det gick ju till och med att simma. Kom hem från stranden vid 17 och gick först ut med hunden och käkade middag innan jag drog till stallet. Red först ut en liten sväng och fick sällskap av Agneta på Harry. Sen jobbade jag henne runt hagarna över cavalettibommarna och stockarna. Lite stel och hård i början men sen lossnad hon och kom igenom fint i hela kroppen. Kom hem för en liten stund sen och blev ganska trött, ska nog bara kolla nån film och sen sova.







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0