svenska pojka dricka vodka

Tur att det är sol här hemma också annars hade jag verkligen gått i depression! Har solat på förmiddan och sen åkte jag till stallet. Hade lovat att passa Lord för veterinären skulle kolla och vaccinera så det gjorde jag först innan jag tog hand om Moa. Tömkörde henne sen i ridhuset och tejpade henne den här gången på halsen då hon har känts lite stel där. Förra veckan när Annica tömkörde henne drog hon sig inåt i vänstervarvet, med mig brukar hon göra det i högervarvet men idag med tejpen på gjorde hon inte det i något varv så det va kul att se. Annars jobbade hon på bra. Körde blandannat övergångar vilket var lättare i högervarv än i vänstervarv. I högervarv fattade hon direkt från skritten medan i vänster varv tar hon några travsteg. Det är något i kroppen som gör det svårare att fatta direkt där. Får jobba vidare med det helt enkelt. 

Tänkte gå en långpromis med hunden innan jag käkar middag. Det är bara pappa och jag hemma nu i några dagar. Vilket betyder att jag får laga maten. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0