Whenever you're feeling down, remember; you're the sperm that won.

Måste allt alltid vara så upp eller ner? Känner mig bara så nere nu helt plötsligt fast det egentligen inte hänt något. Kanske blir så när man precis haft semester? Känns som all luft bara gick ur mig. Började tänka massa och det gör mig alltid stressad. Jag vill bara iväg igen och slippa tänka på massa bekymmer. Det va så skönt! 

Idag har jag jobbat, 7-16. Åkte till stallet efter det, Ebba hängde med. Tömkörde henne, uppvärmning ute 20min och sen in i ridhuset. Tempoväxlingar i trav och övergångar galopp-skritt. Övergångarna sitter riktigt bra, idag fattade hon vänstergalopp utan travsteg emellan. Det va väldigt varmt i ridhuset så det va nog ganska jobbigt för henne men tycker hon kämpa på bra ändå. Blir nog att lägga sig hyfsat tidigt idag, jobba kl 7 imorrn med. Fast måste ju kolla damfotbollen först!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0