choose the guy who takes you to his house to meet his parents, not his bedroom

Har ingen koll längre vilken veckodag det är, dagarna liksom bara rullar på. Åkte till mina kära häst imorse och tömkörde henne ute. Blev en del övergångar, halter men även bara trava framåt i samma tempo en längre strecka. Hon jobbade på bra tycker jag, det är det där jäkla gräset som hon är helt besatt av. Tror inte hon tänker på nåt annat än gräs, tjockisen. Efter stallet var det jobb fram till 17. Sen drog jag och gymma. 15min uppvärmning på löbandet, 6 ben-/rumpövningar. Delade upp dem två och två då jag körde 10-30 rep och 4 set (utan vila). Tex: 20 utfall med stång, 30 kissande hunden, 20 utfall, 30 kissande hunden (4 set på varje), därefter nästa par övningar.Sen blev det några benövningar till på maskin, 8-12 rep och 3 set (med 45 sek vila).
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0