Fiskmåsar är vackra

Det kan ju bara var jag som oavsett när jag går och lägger mig vaknar 8. Igår va jag i stallet på morognen, red ut med Emelie. Vi red ridslingan som efter hundra år äntligen är färdig. Sen blev det jobb till 20:30. Åkte till Peppe trött och äcklig och trodde vi skulle ha myskväll med jordgubbar och choklad men icke. Vi drog ut istället tillsammas med en killkompis till Peppe. Började med att vi skulle till Hellströms men så åker vi till t-centralen utan att nån reagerar så det blev liten omväg för att komma dit. Va på hellströms en stund men sen drog vi vidare till chill eller så hette det chilli? Där träffa vi på några andra osv. Kom hem vid 4 och vaknar 8, varför kan jag inte sova på morgonen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0