Fullspeckad lördag

Va uppe hyvsat tidigt imorse, kl 8 ungefär. Åkte till stallet till halv 10 och mockade. Sen släppte jag, Anna, Lotta och Pernilla ihop våra hästar i sommarhagen. Blev några rejsvarv men sen lugnade det ner sig och började käka istället. Drog sen till gymmet och körde slut på benen och rumpan. Lär ha träningsvärk imorrn! Åkte till Ica och plockade ihop en sallad från salladsbaren och så köpte jag även lite annat. Köpte bla ett glutenfritt ekologiskt knäckebröd från friends of adam, så får vi se om det smakar bra.

Om ca en timme åker jag till stallet igen och rider. Sen kommer även en snubbe (Peter Winslow) och ska kolla på sadeln för omstoppning. Fick en gratis omstoppning från sadelmagazinet när jag köpte den då den släpper lite i stoppningen efter 3 mån och det har den gjort nu. Men för att den ska bli rätt stoppad så är det bra att han kommer ut och kollar den. Sen blir det att snabbt åka på släktkalas, mormor fyller år. Är inte där allt för länge för ikväll blir det utgång med vänner! Fullspeckad lördag med andra ord ;)


Lunchhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0