karma's a bitch

Ny vecka igen, nu börjar väl snart sommarloven? Själv ska man jobba och slita, livet är hårt.. Nej men red min prinsessa imorse, har ingen sadel för tillfället då den är på omstoppning så det blev barbacka. Red bort mot ängarna på andra sidan motorvägen och jobbade henne. Körde ganska gårt med henne och varmt var det ju också även om det var tidigt. Mycket svett blev det från Moas sida. Men hon jobbade grymt bra dock lite stark emellanåt.

Drog direkt till arbetet efter det. Fick sluta lite tidigare vid 5, åkte hem käkade och drog till gymmet. Körde inte jättehårt men blev en del armstyrka ändå. Sen åkte jag hem, pappa hade låst dörren utan att lägga ut nycklar fast han visste att jag var borta. Trodde han va och hömta mamma på jobbet så satt i bilen och vänta en halvtimme. Sen ringer mamma och frågar om jag kan hämta henne på jobbet! Så det va ju bara att pallra sig dit och väl där så är porten till hennes jobb stängd så jag kan inte köra in. Min mobil har dött så jag kan inte få tag på mamma och säga att jag är framme. Får vänta yttligare en halvtimme, innan hon börjar undra vart jag är och kommer ut självmant. Ja så rolig var min kväll, nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0