lööööve

Har hunnit gör en del idag. Har bland annat varit i farsta centrum med syrran och det blev lite nytt, en väska, plånbok, festklänning, topp, blus, solglasögon, två body splash, armband och ett par ballerina. Efter shoppandet åkte jag och Mamma till nya stallet och skrev kontrakt. Har kanske inte sagt att vi ska byta stall men det ska vi göra till hösten. Men det är bara några meter till grannstallet pga att jag behöver få ner stallhyran. Men det nya stallet känns väldigt bra det också. Kommer bli lite mer som jag hade förut när jag stog i vendelsö, mer fodringar osv. När det va klart red jag ut på min prinsessa som var en dröm att rida. Så otroligt mjuk, framme och lyhörd på allt.

Sen hade jag lovat att hämta syrran i heron city vilket jag också gjorde men de ahde stängt av vägen genom tunneln så jag hamnade i stan och yrade runt en stund. Varför ska jag alltid lyckas komma vilse i stan?? Kom fram tillslut iaf och hem kom vi också. Det händer inget spännande ikväll mer än att jag tänker sova som en stock.





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0