Moa, jobb och bad

Är dötrött men känd bloggare som man är kan jag ju inte göra alla mina bloggfans där ute besvikna och sova istället för att blogga. Gick upp tidigt imorse och åkte till stallet. Annica va med och kände igenom Moa som har blivit rakare och musklat på sig i vänsterbak, kul! Sen fick hon se på Moa i rörelse utan och med tejp, och hon har blivit mycket rakare och det har bara hänt på 2 veckor. Men såklart när snea och stela Elin hoppar upp på ryggen förstörs det. Nej men jag kommer behöva focusera väldigt mcket på mig själv nu så att jag verkligen är rak och inte stör henne. Hon är väldigt bra på det sättet Moa då det märks direkt på henne när jag sitter och inverkar rätt, hon är väldigt lyhörd för sitsen och vikten. 

Efter stallet blev det jobb, 11-20:30. Därefter drog jag, Linn och Marcus till Rudan och badade. Första doppet för iår för min del, va faktiskt riktigt skönt. Speciellt efter ha lökat sönder på jobbet hela dagen. Näe nu ska jag sova!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0