En till lista

Senaste
Låt du hörde: Diamond med Rihanna.
Film du såg: Va nog bion senast, Du gör mig galen.
Mat du åt: Biff och potatis.
Puss: Hunden fick sig en puss nyss.
Känslan: Känner mig glad just nu.
Bråk: Minns inte, haha har varit snäll de senaste dagarna.
Resa: England.
Glädje: Blev glad idag efter lyckat ridpass.
Längtan: Sommaren
Dröm: Brukar alltid komma ihåg mina drömmar men nu står det still.
Personen du träffade: Anna.
Person du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Ebba.
Gången du var utomhus: Alldeles nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Gillar båda!
Hamburgare eller pizza: Bror på vad jag är sugen på.
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda
Aftonbladet eller Expressen: Läser ingen av dom.
McDonalds eller MAX: Donken såklart!
Vin eller Öl: Öl.
Charter- eller skidsemester: Charter!!
Sverige eller Utlandet: Bor helst i Sverige men gillar att åka utomlands.
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Suger på fotboll så Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga!!!
Sommar eller vinter: Sommar
.
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Smör
Ost
Grädde
Mjölk
Grönsaker

 

Fyra saker du inte kan vara utan?
Mobilen
Moa
Sängen
Pengar
Hörlurar


3 saker du inte kan äta?
Oilver
Sill
Bajs

 

Två saker som gör dig glad
Mina vänner
Moa


En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Rider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0