Har bestämt mig

Det är hopplöst att planera något när man ska träffas flera stycken. Aja om inga ställer in i sista minut på fredag så ska vi ses då. Jag har bestämt nu att och vad jag vill plugga till hösten, eller jag tänker söka det iaf. Har bestämt mig för biomedicinsk analytiker inriktning laboratoriemedicin. Jag tror det bli bäst. Det är ämnen som jag tycker är intressanta och den är ganska bred - programmet. Jag kan fortsätta sen med masterprogramet och forskarutbildningen, jag kan bland annat forska inom veterinärmedicin. Tills dess tänker jag nog jobba på donken, tjäna pengar och förhoppningsvis åka nånstans i slutet av sommaren med några kompisar. Då har jag en liten plan med framtiden iaf.

Saknar studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0