It´s all because of youuuuu

Har äntligen varit och köpt hårfärg, hejdå utväxt! Kör på chokladbrunt. I fm va jag och Ebba och gymmade i ca 2h. Sprang först 5,4km på löpbandet och gick sen över till styrkemaskinerna där armarna och benen fick sig en genomkörare. Åkte direkt till stallet efter det. Red Moa i ridhuset med pelhamet på. Hon va lite stökig att ta in från hagen så antog att hon skulle va pigg och då brukar pelhamet funka riktigt bra. Och det gjorde det idag! Övade tempoväxlingar, halter, ryggningar och förvänd galopp. Riktigt fin va hon. Ibörjan fick jag dock va på bakbenen en del, latmasken vill inte så gärna använda dem och lite frustration blev det från Moas sida när jag pressade henne. Men när bakbenen kom igång gick hon som en klocka! Efter Moa gick jag en promenad med Carla som jag lovade Anna att göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0