THIS YOUNG GIRL, SHE'S A FREAK. SHE'S UP CLUBBING EVERY NIGHT OF THE WEEKEND.

Har ridit för Anna här imorse och det gick riktigt bra. Vi tränade lite som vi brukar, sidvärts, övergångar, variation av formen, ryggningar, få aktivitet i bakbenen, lösgjord osv. Just nu behöver jag träna på att få mer vinkling i bakbenen och att hon ska acceptera min vänstra skänkel mera, hon flyter gärna ut där. Men det har gått framåt sen sist och hon är mycket mera villig och arbetar med igenom kroppen nu även om det inte är 100% än. Annica masserade henne efteråt och lite spänd är hon fortfarande uppe vid vänstra höften så där ska jag massera varje dag innan och efter jag ridit. 

Nu ska jag snart åka med Ebba och gymma. Kör nog armar och mage idag, blev ganska mycket ben igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0