Those who fly solo have the strongest wings

Helt underbart var det att rida ut imorse. Red barabacka och skirttade först ut en bit med Sara och Cassano sen splittrade vi på oss då jag skulle galoppera och hon skulle bara skritta. Moa va jätteduktig, jobbade henne som vanligt. Red sen in på en stor äng och underlaget va perfekt, va hur mysigt som helst! 

Idag var det planerat att hela gänget från gymnasiet skulle träffas men som vanligt är det alltid några som ska krångla, haha så jag vet inte vad som händer. Blir nog en annan dag. Den här veckan jobbar jag tis, ons och tor. Nästa vecka börjar mitt schema och jag kmr jobba lite mer än förut, 33h i veckan. Nu ska det sparas pengar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0