if it doesn't challenge you it doesnt change you

Jag fattar inte varför jag är trött i benen när jag gymmade armar och mage? Har knappt gjort något ansträngande alls med benen idag, lite skumt.. I stallet red jag ut med Hanna iaf. Hon fick rida Moa och jag hade lovat Anna att rida Carla vilket var första gången. Dock skrittade vi bara men det blev väl en timme iaf. Vi fick en mysig tur med gött väder. Moa blev en rosa prinsessa med lindor och schabrak efter Hannas order. Haha så söt så!  Vi betade hästarna en stund efter ridturen - jag, Hanna och Saida. Sen begav jag mig hem och har ätit mig mätt på gratäng, ni ska få receptet sen. Nu ska jag kolla ett avsnitt av vampire diaries och ställa klockan, jobb kl 8 imorrnbitti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0