slapp och medryttare på g

Idag har jag gjort något som jag väldigt väldigt sällan gör, har kollat på serier i min ensamhet från kl 9 imorse till halv 4 på dan! haha och jag blev inte rastlös eller fick ångest. I vanliga fall skulle jag väl klara en timme men nää min kropp ville tydligen slappa idag. Haha men det kan va bra att sitta still ibland också.

Åkte iaf till Moa vid 4 och idag red inte jag utan min nya medryttare. Hon har ridit Moa en gång innan men då va inte jag med så det här va första gången jag såg henne rida Moa. Och det gick jättebra! Hon rider väldigt bra och Moa verkade trivas med henne på ryggen. Jag har aldrig velat haft medryttare pga att jag känt att det skulle vara så svårt att hitta nån. Jag vill liksom har kontroll över Moa hela tiden och har känt mig "rädd" för att någon annan ska ta hand om henne. Men eftersom jag ska börja plugga i höst behöver jag avlastning i tid och pengar. Det va min faster som rekommenderade Madde och på så sätt känns det väldigt tryggt. Jag litar på min faster och det kändes väldigt bra idag så det här kommer nog bli kanon! 

Gymmade efter stallet också, blev ben och rumpa. Blev alldeles skakis i benen efteråt, träningsvärk imorrn??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0