friday

Juhuu, fredag igen. Gick upp tidigt för att morgonfodra hästarna. Hanna frågade om hon kunde få låna Moa och rida ut med Lord idag och det sa jag ja till så red alltså inte Moa imorse. Begav mig till gymmet istället efter fodringen och värmde upp 20 min på löpbandet följt av styrkeövningar för armar och bålen i 30 min. Blev ett litet kortare gympass idag. Om cirkus en halvtimme ska jag bege mig mot jobbet, börjar 13 som vanligt på fredagar och jobbar till stängning. Imorrn jobbar jag också och då blir det tidig morgon så kommer lägga mig i tid ikväll, inget festande eller ngt anant kul denna fredags kväll för mig med andra ord. Det får vänta tills nästa helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0