If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden.

Måste försöka gå till naprapaten igen, får ont i axeln för ingenting nu för tiden. Men det är så dyrt bara, vill lägga pengar på annat. Gissa vad jag ska göra i december då? - åka till London!! Ska bli skitkul, det blir jag och Ida och eventuellt Jessica som åker dit. Fick precis ledigt från jobbet, fett taggad!! Något att se fram emot.
Vad händer idag då? Jo ledig som vanligt på tisdagar, Ebba sov här igår och har varit med henne till 14 ungefär. Nu tar jag det bara lugnt, ikväll åker jag och gymmar på friskis. Madde har Moa både idag och imorgon så har lite hästledigt, vilket är skönt det oxå ibland. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0