IF YOU'VE GOT A BESTFRIEND YOU'VE GOT EVERYTHING

Hade morgonfodringen och när jag kom dit så var det strömavbrott så fick göra allt i mörker men lyckades få ut alla hästar och ge dem mat ändå. Tog sen en promenad med Moa och Zacke i en halvtimme därefter gick vi in i ridhuset så tömkörde jag Moa en halvtimme. Övade lite övergångar, halter och ryggningar. Hon jobbade på riktigt bra, fräsch och alert. Fick till några ritkigt bra halter och ryggningar. Inget motstånd alls idag. Efter det småpysslade jag med lite allt möjligt och kl 10 kom hovslagarn. Så nu har hon broddar och snösulor. Moa är den snällaste hästen av alla han skor fick jag höra av hosvlagaren idag. Hon verkar så till rätta och tillfreds med människor, och ja det stämmer nog. Även om hon har sina bestämda åsikter ibland vilket oftast kommer fram vid lathet så är hon en väldigt sjyst häst annars. 

Jag kom precis hem och om jag inte vore förkyld skulle jag begett mig till gymmet. Är ganska trött just nu så ska bara ta det lite lugnt. Kanske träffar Ebba ikväll annars händer det inget spännande idag. Kan btw berätta vad jag gjorde igår. Var med familjen och Farmor och Classe på ABBA museet. Var kul faktiskt, vad tiden går fort och vad saker och ting förändras. Efter det så laga och käka vi middag hemma hos Farmor och Classe, en riktigt mysig dag och är glad att jag har en sån underbar familj.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0